tankar och funderingar


jag har funderat på detta ett tag, varför har man traditoner för? När man haft samma tradition i 100år o sen helt plötsligt så ska man ändra på dom? Ni kanske inte är som jag, men jag hatar det över allt annat. Nu tänker jag på julen. Ska man inte se fram emot den? Om man ska det så har jag iallafall fått fel uppfattning nu.. för jag ser INTE fram emot julen ett dugg iallafall inte nu. Jul ska man väl dessutom fira på Julafton inte Juldagen, eller? Jag tycker det är jätte roligt att träffa min släkt och så båda dagarna men jag vill ha fira min jul som jag har gjort hela mitt liv, jag vill ha mina julklappar på julafton, jag vill träffa släkten på pappas sida på julafton också.. jag vill att det ska vara som vanligt. Jag vill ha en god jul och det kommer det säkert bli ändå.. men jag vill fira som vi alltid gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback