Tisdag, 14 December



Idag va jag inte lite trött när jag gick upp, kommer ju aldrig sova ifatt de timmar jag va vaken i söndags natt.. men det är det helt klart värt, för så kul va det länge sen jag hade!! Började dagen med biologi prov och efter det cyklade ag ner till ''fabriken'' som de kallas för att gå på ett klasstödjar möte tillsammans med ALs klasstödjare, fikade och lite sånt. Resten av dagen var riktigt seg men nu är jag iallafall hemma. Ska äta snart och sen plugga. Imorgon ska jag och Monica ner på stan efter skolan och ta en mysig fika och handla klart alla juklappar (: ♥


''när lärarna gått då dansar vi på borden'' haha

pussss


Kommentarer
Postat av: disa

Så grym bild! :D

2010-12-14 @ 22:00:38
URL: http://meddisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback