we're all in this together

denna helg har dte inte riktigt funnits tid till bloggen.. i fredags hade jag fest här hemma och så kom världens bästa, skit lyckat! (: sen i lördags spelade jag innebandy match, blev tyvärr förlust men det gör inget.. haha. Direkt efter matchen åkte vi vidare till högsby till farmor för att träffa släkten och fira farmor och äta julmat! :> super gott!! Idag var det kalas i Hultsfred hos Melvin som fyller fem, såå goo kille den där Melvin! :D Så det är vad min helg bestått av.

Nu sitter jag och kollar på High school musical med Elvira och har precis ätit flygande Jacob.. mhh så gott. Snart ska vi se beck också.

pussss

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, var bara tvungen att säga detta.

Men det står att du hade kollat på High school musical med Elvira och sen att du hade ätit flygande jacob, haha jag trodde att det stog att du hade ätit Jacob, alltså din bror ;) för jag läste väl en aning snabbt, hehe (a).

2010-12-19 @ 22:28:32
URL: http://maatiilddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback