wohooou tagga nyår!!! eller?



ligger i min säng just nu med mitt feta täcke och försöker planera nyår.. som just nu ser så jävla mööörkt ut -.- F-A-A-A-A-N! Är jätte sur nu för det känns som de kommer skita sig totalt alltså, en person i hela jävla vimmerby som har fest. Om jag kunde skulle jag köra iväg mina päron men jag har försökt och det gick inte. Så nu sitter jag o några andra o letar som tusan efter typ första bästa. Vad som helst går nu alltså, bara vi inte blir fest lösa : (
Men för oss brukar de ju lösa sig i sista minuten så får hoppas det gör de nu med.. hoppas hoppas hoppas!!!

Skulle även skriva att Robin hälsar från facebook och han är lika sur som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback