väntan leder ingen stans

måndag  igen, skola igen och ny vecka igen.
Idag i skolan gjorde vi inte mycket alls, tyskan var så tråkig att jag höll på att somna faktiskt,
när jag kom hem satte jag mig med gitarren, har lärt mig Melissa Horns '' vår sista dans''
fruktansvärt fin låt måste jag säga, funderar på att sjunga den på konfirmationen :)
nu ska jag skriva lite på engelskan igen. Denna vecka är de hur mycket som helst i skolan
so prov, biologi läxa, svenska läxa, engelska inlämning och tyska -.-
så nu är det bäst jag går och pluggar lite :)

pusss

Kommentarer
Postat av: adina

åh, när är er konfirmation? :) den låten är ju så himla fin! <3

2010-05-19 @ 16:38:35
URL: http://tragique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback