Dance with somebody

hallå i stugan..
åkte till eksjö igår vid typ sex för att kolla på peterpan musikalen o jag kan säga att det var bland det bästa jag varit med om.. vilken känsla o tanken på hur mycket dom måste ha övat, säger bara att det var värt varenda krona och jag skulle kunna se den flera gånger om! det var verkligen något fantastiskt bra, skulle kunna sitta här i evigheter och skriva om hur bra den va. Så många barn som va med också, ja gud :) Kom hem runt 11 någon gång o då kom Anton hit och vi somnade typ direkt, eller ah jag gjorde de för jag va så himla trött.
Anton gick för ett tag sen, vi kollade Idol imorse, (reprisen från igår)  haha bagge ser ut som ett påskägg:) Nu ska jag gå o duscha o fixa mig lite. Sen kommer Monica och hämtar mig o så drar vi till storebro till Ellen, hoppas på en bra kväll :)

pussss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback