I will be better when I'm older

Har precis ätit, ska plugga vidare strax. Idag var det skola som vanligt, men bilden va inställd så hade en jätte lång håla. Då drog jag, Emma och Emma ner till stan och kikade lite och åt på stan iställer för i skolan. Lämnade in min mobil så dom kunde uppdatera den så nu är den 100 gånger så snabb som innan.. ME LIKE! :D
I skolan valde vi även tryck på våra avslutningströjan :) kommer bli skit bra!! Men nu ska jag plugga vidare sen upp till idrottshallen o kolla på träning.. he he kul.


och eftersom jag har världens snällaste mamma så fick jag denna tröja när jag kom hem från skolan, för mamma varit i västervik idag.. hihi :>
sämst bild, men tröjan syns ju och de va ju den ja ville visa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback