Drömmen om ett leende

har precis sett klart drömmen om ett leende dokumentären med mamma och jag grät mig igenom halva kan jag ju säga. Så många ban som inte fått hjälp innan, rätt sjukt faktiskt. En liten tjej fick amn fökja när hon fick chansen att få opereras och hennes pappa var överlycklig och hon med så i slutet i eftertexterna står det att hon senare när läkarna åkt hem till Sverige igen att hon trillat på sjukhus området och alla stygn gått up och då kunde dom inte gör något :( fyy.. jag är så kännslig för sånt här. Kände mig tvungen att gå in på tv4as hemsida o läsa om vad som hände sen och det visade sig att nu i Maj 2011 kommer operation Smile tillbaka och ska operera henne igen :')
Jag tycker alla borde få ha det så bra som vi har..

Kommentarer
Postat av: Adelinn

åh, sådana program är ju så rörande.

2011-01-12 @ 14:37:56
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback