svar på era frågor

ni kommer dock inte få svar på alla för några tycker jag är lite väl töntiga.

Fråga 1.
Är du fortfarande kär i Anton?
Svar: nej jag är inte kär i Anton.

Fråga 2.
Vad är det pinsammaste du gjort?
Svar: Det pinsammaste jag gjort... hmm. Det är svårt att säga för jag har gjort så mycket pinsamt ;) Men bland det pinsammaste jag gjort var nog när jag gick i åttan och hade varit ute och skulle gå in i foagen i skolan och föll pladask ner på golvet verkligen rätt ner och alla stod o as garva och jag bara låg där som jag vet inte vad hahah :)

Fråga 3.
Hur lång är du?
Svar: Jag är 168cm.

Fråga 4.
Vad faller du för för personer/killar?
Svar: snälla, trevliga, sociala, vågar vara sig själva inte ska hålla på och va ''tuffa'' tycker sånt är omoget. Ett stort plus är ju om en kille kan sjunga och typ spela gitarr sånt faller man för iallafall jag direkt! ;)

Fråga 5.
Tycker du om senap?
Svar: nej.

Fråga 6.
Hur håller du dig så smal?
Svar: oj samal o smal jag tycker inte jag är tjock men jag är ju inte smal heller. Men så som jag är så gör jag inget speciellt typ, tränar måndagar, onsdagar och torsdagar och ibland tisdagar cyklar till skolan osv. Annars är det inget annat jag äter ingen speciell mat alltså inte nyttigare än vanlig mat tänker faktiskt inte på vad jag äter. Så jag gör inte så mycker för att ''hålla mig så smal'' :)

Fråga 7.
Tycker du att du är snygg?
Svar: Alltså den här frågan är klurig för jag tycker inte att jag själv är snygg men jag skär mig typ inte för jag tycker jag är ful om ni förstår. Jag känner mig säker i mig sälv för vem orkar gå runt att tänka på vad andra ska tycka blir så mycket lättare med lite självkännsla och att bara va sig själv.

Fråga 8.
Är du bitchig?
Svar: Nej jag tycker inte det.

Fråga 9.
Vad skulle du köpa om du fick 200.00 kr?
Svar: jag skulle köpa mig nya skidor faktiskt :)

Fråga 10.
Hur många besökare har din blogg varje dag?
Svar: runt 80 stycken nu senaste tiden.

Fråga 11.
favoritbloggare 5 st?
Svar: jag läser inga ''kändis'' bloggar men jag läser mina vänners bloggar och topp fem där är; min faster, Ida Trawschenko, Monica Tesanovic, Matilda Strömdahl och Anna Andersson.

Fråga 12.
Varför började du att blogga?
Svar: kul grej bara :)

Fråga 13.
skulle du vilja bli en storbloggare?
Svar; ne skulle inte ha tid ;) haha

Fråga 14.
Tänker du färga dig blond/andra färger eller tänker du låta din naturliga färg växa ut under 2011?
Svar: Jag tänker fortsätta slinga mitt hår ljust vad jag vet nu iallafall men sen kan man ju ångra sig. :)

Fråga 15.
Varför är jag bara sååååå bäst?
Svar: Matilda din korv, du är sämst :)

Fråga 16.
vad har du för planer inför sommaren än så länge?
och ska du sjunga under er skolavslutning när ni slutar nian? för jag ska antagligen kolla på den så skulle va fint att se dig igen (a) puss gullet!
Svar: Att va sjukt mycket med mina vänner och den ska slå 2010 sten hårt! o ja jag och John ska troligtvis sjunga på skolavslutningen :) pusss

Fråga 17.
hur långt hår har du ? mät
Svar: Jag vet inte för har inte hunnit mäta.

Fråga 18.
skulle du lägga upp nya bikini bilder på dig själv på din blogg så man fick se dig?
Svar: Nya bikinibilder? vad jag vet har jag inte lagt upp någon bikini bild.. haha. Nej jag kommer nog inte lägga upp bikini bilder ;)


Tack för frågorna, fortsätt gärna fråga :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du om anton fortfarande ? eller nån annan ?

2011-01-08 @ 00:08:25
Postat av: adina

hah läste igenom frågorna i inlägget och tja, skapligt töntiga frågor.. -.- men bra att ni ska sjunga iaf, jag vill se! (a)

2011-01-08 @ 12:08:09
URL: http://tragique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback