trött Josefine

blev att lägga sig sent igår eftersom Monica o jag lanade.. haha! Klockan ringde halv tio imorse och eftersom jag hade match var det bara att gå upp. Åt frukost och sen skjutsade mamma oss till idrottshallen. Vi spelade 1-1 mot bodafors vilket va en tung förlust även att vi inte förlorade men vi ledde hela matchen med 1-0 sen när de är 42 sekunder kvar gör dom mål. Känns som just det händer oss lite för ofta. Men sånt man får ta och vi fick ju faktiskt 1 poäng, och med det laget vi är så har vi lika kul även när detta händer (: När jag kom hem somnade jag i sängen direkt med Elsa och när jag vaknade var det mat.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att solsidan ska börja för det börjar ju faktiskt ikväll och det har varit efter längtat. Så nu kommer det att förgylla mina söndagskvällar ett tag framöver.


Slänger in en rikitg vinterbild bara för jag tycker den är så härlig på något sätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback