skönt med långhelg

tycker det är skönt att vi är lediga torsdag, fredag och måndag så att det blir en riktig långhelg! En till sak som är riktigt skönt är att vi spelade den stora matchen ''Vimar VS Al'' i innebandy idag och VIMAR vann, så sjukt gutt! o AL vart så ägda eftersom de satt o sjöng ''vimar suger'' hahahehehhoho.
Ikväll ska nog jag, emma, emma och monica dra till källängen och chilla. niice!


här är våra otroligt snygga skyltar som jag, elin och kristin gjorde :)
(kristins bild som jag snott från hennes fb, hih)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhahahaha lite wb:) bra att du träffade målet:)

2011-06-01 @ 18:23:45
Postat av: josefine eek

Svar; wb för jag gillar att vimar vinner?;) att jag inte gjorde mål har inget med saken o göra de va många som inte gjorde mål(;

2011-06-02 @ 00:38:13
Postat av: Anonym

hah, vi på al skrek inte "vimar suger" för att ni spelade dåligt, vi skrek det för att er skola är dålig/suger!!

2011-06-02 @ 12:54:19
Postat av: Anonym

"written in the stars"? taget från 9c på al?

2011-06-06 @ 13:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback