`*´

Jag såg dig gå förbi på håll, var på väg att säga hej
Men tänkte, vad spelar det för roll?
Nu lever vi två skilda liv, minns inte hur det var
att vara vi, en helt annan tid.

För ett ögonblick så var jag din och du var min,
tiden stannade för oss två. Men ett ögonblick är nu
och sedan glöms det bort, det är alldeles för kort.
Ett ögonblick är allt vi fått.

som tur var läker tiden sår, och dagar blir till månader
och år. Ska ta vara på den tid jag har, och lämna det som var
Men minns vad det betytt för mig.
Så länge det finns chanser kvar och ta
Som lyser upp min dag
Går livet vidare
Utan dig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin text! dock inte så kul för din del.. :/

2011-03-07 @ 17:31:46
Postat av: maatilda

Josefine, någonting som har hänt? :/<3

2011-03-07 @ 21:42:48
URL: http://maatiilddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback