Dag 02 – Vad är kärlek för mig?


ja vad är kärlek för mig egentligen? Svårt att säga, men kärlek innebär inte bara att va kär, ha kännslor, pussar och kramar och sånt. Kärlek är sååå mycket mer. Tillit är en sak som tillhör kärlek, bland det viktigaste måste jag säga. Utan tillit funkar inte kärlek, inte för mig iallafall. Men för mig är kärlek inte bara något till en person, för mig är kärlek min familj och mina vänner alltså dom som betyder mest för mig och dom som alltid finns där, dom som bryr sig och visar att dom gör det också inte bara säger att dom gör det. Det är den största delan av kärlek för mig. Sen finns ju den kärleken som man kan känna till en person.. att man är så  kär så man nästan spricker, pirr i magen och att man blir så j*vla glad av just den personen. Men alltid får man ju inte den kärlek tillbaka som man känner till den personen och då blir det ju ändå inte just kärlek. Men iallafall här har ni en liten syn på hur jag ser på just kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback