måste visst svara på fler frågor

vad har du för BH storlek? och vad brukar du använda för trosor?- bh storlek varför är det intressant att veta? och vad för trosor? Jag har massa olika trosor.


tycker inte du att det är pinsamt att gå upp gymnasiefesten, du går ju inte på gymnasiet!-
Antar att du som skrev denna fråga inte va på förra gymnasiefesten? och om det lättar för dig så ska jag inte in på Harrys.


aa, varför ska du gå ens?-
uuuh en följd fråga.. för att typ alla ska dit, varför skulle då JAG sitta hemma? 


kan du inte lägga ut mer bilder på dej, så man får se hur du ser ut ?-
Jo det kan jag göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

för att du inte går på gymnasiet?

2010-11-17 @ 17:04:19
Postat av: josefine

sv: men jag ska ju inte in, vad är de du inte fattar?

2010-11-17 @ 17:41:01
URL: http://jossefineeeks.blogg.se/
Postat av: adina

ähhhh vafan, hon går med mig för hon är min andra halva och jag går på gymnasiet :D

2010-11-17 @ 21:02:10
URL: http://tragique.blogg.se/
Postat av: Z

Kan inte du ladda upp några bikini bilder på dig själv då?

2010-11-20 @ 06:13:00
Postat av: Anonym

det står på facebook att du kommer delta i gymnasiefesten, varför?

du kör på en jävla dubbelmoral.

2010-11-26 @ 09:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback