Svar på dagens frågor

ska nu börja svara på några frågor :)

va ska du köra på höstshowen?- jag ska sjunga kom änglar och Göran ska spela gitarr till.

tycker du att din blogg ens är bra?- jag kan inte säga att jag tycker den är ''bra'' jag gör det för jag tycker det är kul och dom som tycker om det läser.

Kan inte du lägga ut nakenbilder på dig själv som man kan kika på?- nej det kan jag inte, är det sånt du vill se är du inne på fel blogg ;)

Har du träningsverk i hela kroppen?- nej Isac inte idag och du fuskar och ljuger :)

saknar du anton?- dum fråga om jag ska vara ärlig, vi var tillsammans i över ett år sen fanns en anledning till varför det tog slut och det var jag som valde och lämna allt. Men det är klart jag saknar honom.


visst är rödtottar fula ?- haha skönaste frågan,  jag vet vem denna fråga är ifrån och den personen som skrivit denna syftar på en viss person som är ''rödtott'' och den personen är ful av vissa anldeningar annars tycker jag inte dom är fula :)


Varför gjorde du & anton slut egentligen? "/ ni passade ju så bra ihop!- för jag hade inte samma kännslor för honom nu som då och lite annat som faktiskt inte angår någon annan än han och mig.

Aah varför gjode vi slut egentligen?- Anton, du om någon vet varför..

hmm, svårt ju (a) men typ.. varför började du fotografera? och ska du på nästa gymnasiefest?- Jag började fotografera för jag tyckte det verkade spännande så önskade jag mig en systemkamera i julklapp så fick jag det och då bara började det. JAAAA jag ska på nästa gymnasiefest :D

varför slog du anton på rookie?- missuppfattning

det va dom frågorna men fortsätt gärna ställ frågor så svarar jag mer imorgon.

pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAA :D han är jätteful :(

2010-11-15 @ 21:08:36
Postat av: FilleH

Hahah, älska frågan om nakenbilder, varför inte dra in på någon porrsida? skön snubbe, hahahaha.:D

2010-11-15 @ 21:45:44
Postat av: adina

lycklig tjej jag blev nu när du ska på nästa gymnasiefest, vi behöver lätt va med om mera galet efter rookie! ;D hihi <3

2010-11-16 @ 16:55:05
URL: http://tragique.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för BH storlek? och vad brukar du använda för trosor?

2010-11-17 @ 12:36:41
Postat av: Anonym

tycker inte du att det är pinsamt att gå upp gymnasiefesten, du går ju inte på gymnasiet!

2010-11-17 @ 12:38:46
Postat av: Anonym

aa, varför ska du gå ens?

2010-11-17 @ 12:39:20
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut mer bilder på dej, så man får se hur du ser ut ?:)

2010-11-17 @ 14:53:15
Postat av: Anonym

Tycker du om Daniel?

2010-11-17 @ 20:04:16
Postat av: Anonym

hur går de med daniel?

2010-11-20 @ 00:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback