svart på tal, svart på vitt

1.Har du någon gång hållit på med en kille som är i ett förhållande?
svar; nej det har jag inte gjort.

2. Kommer vi äga på frammisgalan eller vad?;)
svar; efetrsom den redan varit nu, klart vi gjorde!

3. gillar du att blogga? vad vill du med din blogg? :)
svar; ja jag gillar att blogga, jag vill inget speciellt med den.

4. hur mkt pengar får du i månaden? säg ALLA bloggar du läser.:)
Svar; jag får 1000kr i månaden. Monicas, Emmas, Idas, Matildas, Fridas, Linns, Elins, Cornelias, Deas, Filips, Carlos, min fasters och sen ibland läser jag kändis bloggar men oftast mina kompisars :)

5. vad vill du bli när du blir stor? vad använder du för hårprodukter?
svar; jag vill bli polis. Jag använder treseme värme spray och dove shampo och balsam sen inget mer :)

6. haft samlag/onani på offentlig plats? skolan t.ex?
svar; nej!

7. vad vill du göra efter gymnasiet?
svar; först vill jag jobba i affär (ska gå handelsgymnasium) sen vill jag läsa upp mina betyg och sen när jag är 21 ska jag söka polishögskola så som jag tänkt nu iaf :)

8. Hur många besökare har du ungefär varje dag? :)
svar; senaste veckan var det mellan 72-138 så det varierar :)

9. har du känslor för någon just nu? isånnafall vem? :)
svar; nej det har jag inte.


Kommentarer
Postat av: Fundersam...

du sa du skulle va 100% ärlig men ändå svara du inte po allas frågor :s

2011-04-15 @ 22:35:38
Postat av: lisa :)

måste bara tillägga att det snart inte kommer att gå att läsa upp betyg i kurser man redan läst om man inte får IG dvs, värt att tänka på :)

2011-04-17 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback