3 dagar i skolan och jag är redan trött på det!

började dagen med en föreläsning nere på gymnasiet om nätmobbing, var faktiskt väldigt bra måste jag säga :o åkte upp till skolan efter de och hade 10 min biologi och engelska 40 min, sen fick vi sluta för dagen :) Så blev en kort skoldag idag, gillas! Sitter nu i soffan (som vanligt) och är hur trött som helst. Lovade mig själv att inte somna när jag kom hem från skolan idag för då kommer jag aldrig kunna somna ikväll men just nu känns det rätt omöjligt att hålla ögonen öppna ens, fyy så trött jag är. Men måste nog sova lite för att kunna plugga lite matte eftersom vi har nationella prov i matte imorgon.. hmm! - kommer gå jätte bra. INTE
Antar att jag skippar innebandyn ikväll också för de hinner jag inte med, har en hemkunskaps uppgift som ska va inne vecka 20 och nu är det vecka 18 och jag är knappt klar med hälften..hehe så ska nog ta tag i det också, Måste även läsa på min argumentation och hur jag ska opponera på en annans argumentation.. jaa frågan är nu om jag hinnar med och sova en stund, ser inte ut som så.
- JAG ÄR SKOLTRÖTT!


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha, usch lider verkligen med dig om nationella imorgon! :o

2011-05-04 @ 14:34:33
URL: http://mijalind.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback