even if the sky is falling down

efter helgen som va vändes typ det mesta upp och ner och då känndes det som om allt jag ville skriva här skulle bli tråkiga saker men sen i söndags sket jag för det mesta i det. Men då hände det där med komentarerna från min blogg till en annan blogg (som det inte var jag som skrev) och komentaren på min blogg att jag blivit fet osv..hhm. Så tänkte bara säga en ända sak och det är att jag personligen tar åt mig som fan över sånadär komentarer och just  nu också. Min blogg är inte känd och jag är ju inte dum i huvudet så att jag inte skulle fatta att det är någon jag känner som komenterat det. Hur som helst, jag tycker ''ni'' som gör detta för att erat liv baseras på att se andras falla, kan dra åt h*lvete.
roligt inlägg,
pusss från tjockisen :>

Kommentarer
Postat av: felicia

vet du vilka det är? för annars kan du ju kolla ip-numrena bland dina kommentarer ifall samma har kommenterat någon annan gång :) fast det har du säkert tänkt på själv men bara ett tips ifall du inte har det :)

2011-05-18 @ 18:55:48
URL: http://faes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback