Dag 01 - om mig


Jag heter Josefine Eek och bor i vimmerby med mina föräldrar och mina 2 syskon och min hund. Jag har bott i vimmerby hela livet. Först bodde vi i en lägenhet sen i ett litet hus och sen flyttade vi hit där vi bor nu. På min fritid spelar jag Innebandy, fotboll och dansar. Just nu har det blivit mest innebandy för mig för känner inte riktigt att jag hinner med fotbollen och innebandy är så mycket roligare. Dansen börjar nu i Januari någon gång ska bli riktigt kul. Men jag måste se till att hinna med skolan också så får se hur mycket det blir av varje nu det kommande året.. på tal om skola så går jag i skolan på Vimarskolan. Jag går nionde året och jag kan inte säga att jag tycker skolan är jobbig på något sätt. 6an var jobbigaste året tycker jag, 7an gick endast snabbt och var väldigt slappt lika så 8an tycker jag. Nu i 9an  har det varit lite mer att göra och saker och ting bli svårare men det har ändå inte varit några problem, men terminen som kommer nu ska vi ha nationella proven och jajg är väldigt nervös inför dom.
Det  var lite om mig, är det något mer ni vill veta så är det bara att fråga (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback