Dan före dopparedan


skönt att äntligen få sova ut tycker jag, känns som jag verkligen behöver detta lov. Duschade och fixade lite ramar imorse. Sen åkte jag ner till stan med Emma och kollade i affärer och tog en jul fika på 48an, super mysigt! Hittade även ett par jätte fina byxor på veromoda och en jätte fin tröja på cubus, men eftersom de är dagen innan julafton idag så får det vänta. Just nu sitter jag och överför alla bilder från datan till en exterhårdisk, det går inte fort med jag märker redan nu att datan inte är lika seg och det är ju ett täcken på att jag haft på tok för mycket bilder på den gamla hårdisken.. hihi.
23 December som sagt då och min kusin fyller ju faktiskt år idag, så GRATTIS till dig Robin! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback