i want it that way


Har inte riktigt haft tid för min lilla blogg idag, därför kör vi på ett kvälls inlägg tycker jag :> Började dagen med att åka längdkidor med mamma och vi ska inte ens prata om hur DÅLIGT det gick för mig. Trillade cirka 8 gånger och tillslut låg jag på mage med huvudet ner i snön och då tänkte jag att det här går fan inte så jag tog av mig skidorna och gick sista biten.. hahaha.
När jag kom hem från skid turen duschade jag och sen kom Andrea hit och vi snackade om massa onödiga saker efter som vi inte träffats på så länge så blev det rätt mycket. Vi kollade sen på orphan och på lekfilmer vi spelade in när vi va små och herre gud vad vi garvade.. blev även lite varma mackor och så (: riktigt trevligt! Imorgon ska jag till Ingatorp och åka snowboard, wihu :>


hittade även min älskade tröja igår i kalmar o här har ni den :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback