jag vill leva i nuet och inte ångra mig sen



inte haft tid för bloggen idag heller så blir ett kvälls inlägg idag också efter en wunderbar dag! Började dagen med att åka till Ingatorp vid halv tio med Mamma och Elvira. Kom fram ungefär vid tio precis när backen öppnade så det blev ju perfa. Gick till skiduthyrningen direkt och hyrde en snowboard till mig och FYYYYYYYYYYY så kul det är, hade ju glömt att jag ens kunde åka. Blev två rejäla vurpor men sånt man får räkna med. Åkte hem runt ett någon gång för då frös jag och Elvira så himla mycket om våra tår.. hihi.
Väl hemma så blev det att ta på sig mysiaste tröjan jag har och lägga mig i soffan och sova, va så himla trött. När jag vakande hade mamma gort kyckling fahitas och hur gott va det inte? mhhhhh! Runt sex åkte jag till John och vi spelade tv spel och jag va as gryyyyyyym! :>
Mamma hämtade mig där vid tio o sen dess har jag bara suttit här och ska väl snart lägga mig tänkte jag, men de är ia vad jag gjort idag (:


slänger in en bild på världens fulaste tjejer :>

Kommentarer
Postat av: monica

Åh snuttis, snyggisch bild ju! (y ;) haha

2010-12-29 @ 13:15:25
URL: http://moooniicaa,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback