kvalitets helg

hejhej,
jag har inte bloggat på ett tag, men har inte haft så mycket tid eller något.
I fredags var jag med Emma, Emma och Monica men vi gjorde väl inte så mycket, men vi hade kul.
på lördagen vart de fört en dryg dag med Monica men sen vid fem kom Emma o hämtade mig och så åkte vi och handlade på ica sen åkte vi vidare till Elin o där blev det massa mys med Elin, Emma, Emma och Kristin :)
vi bakade pizza, körde smsroulette och tittade på melodifestivalen.. MYYYS!
Emma och jag åkte hem runt tio för vi skulle på cup till Älmhult på söndagen, vi behöver inte prata om hur det gick men vi hade kul som attan, på hemvägen stannade vi på mc donalds.
o idag va det skola o fyfarao vad trött jag va, sen va de hem o göra läxor sen dansa och nu sitter jag här och tänkte ladda upp lite bilder jag tagit på sneaste dagarna, :)

puss josefine*


bror


.


.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback