14:59

sov hos Anton inatt, gick hem runt 12 för jag skulle till stan med mamma,
först köpte vi glass, sen gick vi i lite affärer sen gick vi till guld smeden och jag skulle säga vad jag
önskade mig i konfirmations present. Testade ett sånt där sabo armband och halsband som man sen köper belocker till om ni vet vad jag menar ? :)
hur fint som helst och då an man ju önska sig nya belocker i typ julklapp och födelsedagspresent.
här är iallafall en bild på de..



det finns hur många belocker som helst så det där tycker jag är riktgt bra.
( bilden är bara ett exempel på några belocker. )


Kommentarer
Postat av: adina

åh, ett sånt halsband har jag. (a) fick det när jag slutade nian med eiffeltornet som berlock, det är typ hur fint som helst. :>

2010-07-08 @ 12:32:55
URL: http://tragique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback