~ ett sällsynt exemplar

  visste du...



att jag vill ha - tillbaka min farfar..
att min senaste puss - fick jag av Anton.
att jag pratar - väldigt mycket.
att jag inte gillar - när folk lovar saker och sen skiter i o göra som dom lovat.
att min första riktiga kyss - var den första ;)

att jag avskyr när folk snackar -  skit bakom andras ryggar
att kärlek är - är såmycket mer än att bara älska någon
att jag gillar  - mitt liv
att jag alltid kommer att minnas - 10/6-09
att jag är hemligt förälskad i - jag är inte hemligt förälskad
att sist jag grät var - länge sen
att min mobiltelefon är - ful och jobbig
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag min mobil
att innan jag går och lägger mig - kollar jag så ingen ligger under sängen
att idag har jag - varit med min lilla kusin

att jag just nu tänker på - hur helgen ska bli
att i kväll ska jag - plugga
att i morgon kommer jag - vara med Emma
att jag hoppas - att helgen kommer bli jätte bra
att jag verkligen vill - ha en ny mobil

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback