down down down

idag blev det en tidig morgon för vaknade av att mitt öra värkte som tusan så gick upp tidigt för o knarka tabletter och locka håret och lite så hann jag ju också :) sen när jag kom till skolan var det ju show på morgonen och det gick sådär tycker jag för jag är så himla förkyld. Efter de hade vi bara no sen svenska och efter det slutade vi :D  röstade även på lucia kandidater idag och några gjorde det igår. I A blev det Jennifer och Ebba, i B blev det jag och sen är inte den andra klar än och i C blev det Mikaela o den andra är inte klar i den klassen heller och i D har dom inte röstat än tror jag :)
kommer nog lite bilder från showen senare,


pusssss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback