förlåtförlåtförlåt

att jag inte la in en bild igår som jag lovat, men min kamera var urladdad och min mobil har ju urkass kamera. Men en bild på håret kommer så fort som möjligt :)

Sitter just nu i köket och har precis käkat frulle. SKa strax cykla iväg och möta Emma och Emma sen vidare till skolan. Efter skolan ska jag leka med Monica :)) men vet ni?? Dom har hittat Marcus, min försvunna klass kompis. Efter att han varit försvunnen i 36 timmar har dom nu hittat honom :') känns som en lättnad nu när man vet att han är i säkra händer och påväg hem.

Kommentarer
Postat av: Matilda Strömdahl.

sv: tack så himla mycket, jag gillar den oxå!

det både vara en bra fotograf alltså, hihihii (a) ;)

2011-01-21 @ 17:39:38
URL: http://maatiilddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback