fredag var det ja

fredag idag men känns som vilken dag som helst eftersom jag varit hemma hela veckan. Ikväll ska iallafall ja va hemma med familjen och vi ska äta tacos och hyra film och lite mys, hihi!
Nu har jag även lagt in bilden på mitt hår på datan så nu ska ni få se hur det blev.. syns knappt på denna bild och så som det ser ut på bilden ser det helt lustigt ut, men här får ni se iaf. :)



komentera gärna vad ni tycker, även att det ser ut som om det bara är typ 2 slingor på bilden -.-


Kommentarer
Postat av: a

Du är riktigt fin:)

2011-01-28 @ 13:26:22
Postat av: amandalindström

mycket fint! :)

2011-01-28 @ 15:29:46
URL: http://amandalindstrom.devote.se
Postat av: dädu :P

wanna be amanda??

2011-02-03 @ 19:00:00
Postat av: Josefine

svart till dädu;

Amanda?:) känner ingen Amanda som har såhär? ojag är ingen wb, jag gör vad jag SJÄLV tkr är snyggt ;)

2011-02-03 @ 21:54:40
URL: http://jossefineeeks.blogg.se/
Postat av: a

dädu kankske syftade på emmas syster fast du kanske inte känner henne??? hon hade det iaf .....

2011-02-06 @ 18:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback