feel like weeho

hejsan hejsan. inte bloggat på ett tag men har inte någin anledning till varför jag inte gjort det, typ inte orkat. Igår  hade vi innebandy ''träff'' här hos mig så vi va nästan alla i hela laget här och så beställde vi pizza och snackade och skrattade en massa och hade riktigt trevligt!:) LIte senare på kvällen kom några kompisar hit och det va trevligt det också =)
Idag har hela min familj åkt till stugan och stannar några dagar och självklart jobbar jag så jag kan inte följa med, kul. Men förmodligen kommer emma hit ikv och sover hos mig så ja slipper vara själv :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, undra en sak, om du tycker iphonen är bättre än HTC du hade innan? :)

2011-07-10 @ 17:46:31
Postat av: Josefine Eek

ja de tkr ja absolut :)

2011-07-10 @ 20:33:00
URL: http://jossefineeeks.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, för har htc nu, och vill byta för den suger balle! kameran är sämst på den ju! så iphonen har bättre kamera än htc ? :)

2011-07-10 @ 23:48:59
Postat av: Josefine Eek

okej ja så kände jag med odå köpte jag min iphone, o jag är sjukt nöjd för kameran o allt är as bra!:) htc suger jämfört med iphone, tkr jag då :)

2011-07-11 @ 11:58:23
URL: http://jossefineeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback