vi ska minnas denna dag, 15 juni 2011

idag slutade jag nian, vilket var kännslosammare än jag trott. Skulle vi ta allas tårar och samla dom skulle de bli flera liter! Jag skulle sjunga ''du är allt'' men efter första värsen gick det inte mer, jag tjöt som en barnunge uppe på scenen, men de är svårt att låta bli när jag idag har fått lämna min underbara klass och så många andra nior. åh vad jag kommer sakna er!  o mina klassföreståndare och arbetslag 9, aldirg haft bättre lärare eller kommit några lärare så nära. Ni är bäst. Lämnar vimarskolan med skratt och tårar men framförallt glädje. Glädje för att jag nu gått ut grundskolan och slutat nian men även glädje för att jag fått lära känna så många och många är vänner för livet och kommer alltid finnas kvar. MEN jag tänker minnas denna dag, som en av de bästa i mitt liv och alla nior.. fan så bra ni är!♥ o 9B, jag älskar oss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback