tiiidsfördirv

SENASTE:
Dryck: vatten
Telefonsamtalet: mormor  
SMS: Haaampus
Sång du lyssnade på: just a boy
Gången du grät: fredags

HAR DU NÅGONSIN: 
Har någon varit otrogen mot dig: inte vad jag vet?
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: jomen visst

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

Färg 1: rosa
Färg 2: turkos
Färg 3: vit

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: jaa :)
Fått ditt hjärta krossat: nej :)
Skrattat så att du har börjat gråta: ojaa
Träffat någon som förändrat ditt liv: njee
Insett vilka som är dina äkta vänner: nje, har alltid vetat vilka som enbart finns där ibland och vilka som finns jämt.
Fått reda på att någon har pratat om dig: jepp
Kysst en kompis: haha ja


BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ jag vet inte :o
Har du några husdjur: Jaa :) 
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: spenderade den med mina bästa!:)
Vilken tid vaknade du idag: halv åtta
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
Någonting som du längtar till: SOMMARLOV!!!!! london och thailand :)
Senaste gången du träffade din pappa: alldeles nyss
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: hmm finns nåra grejer 
Vad lyssnar du på just nu: tvn
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jaadå
Vad gör dig irriterad just nu: cp tv reklam!
Vad är ditt namn: Josefine
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: fisk
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: vimarskolan
Gymnasie: inte börjat än men troligtvis vimmerby gymnasium
Högskola: -
Hårfärg: blondt
Långt eller kort: halv långt
Längd: 1.68 sist jag mätte mig iallafall
Vad gillar du gällande dig själv: jag vet inte riktigt, mina ögon ibland kanske 
Piercings: örat och navelen
Tatueringar: no
Höger eller vänster: Höger
DIN FÖRSTA:

Operation: blindtamen, höften och benet (gjorda samma vecka, minns inte vilken som va först)
Bästa vän: Julia
Sporten du spelade: Dans/fotboll
Husdjur: kanien mimmi :) 
Vaccination du minns: stelkram :o 
Konsert: takida typ?
Förälskelse: Jesper 


JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: NADA
Är du på väg att: spela gitarr 
Lyssnar du på: tvn
Väntar du på: bättre tider


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja de vill jag
Vill du gifta dig: Yes
Karriär i åtanke: polis :D

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: hmm svårt.. ögon
Kramar eller pussar: båda!
Kortare eller längre: spelar ingen roll :) inte allt för kort iallafall
Romantisk eller spontan: båda delar
Snygg mage eller snygga armar: snygga armar måste jag nästan säga, men inge fel med snygg mage heller hihi
Tatueringar eller piercingar: tatueringar   
Känslig eller inte: lagomt
Ragg eller förhållande: beror på :) 

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: hmm främling och främling.. nej :)
Tappat glasögon eller linser: no
Krossat någons hjärta: de har jag säkert tyvärr
Har du blivit arresterad: nej
Gillat din killkompis (mer än som vän): om jag har!

TROR DU PÅ:
Dig själv: ibland
Mirakel: jorå
Kärlek vid första ögonkastet: nej
Himlen: jaa!
Tomten: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback